Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12021
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorGryshchenko, Ivan-
dc.contributor.authorChubukova, Olga-
dc.date.accessioned2019-02-04T13:55:16Z-
dc.date.available2019-02-04T13:55:16Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationGryshchenko І. М. Information culture as the basis for efficient talent management / І. М. Gryshchenko, O. Y. Chubukova // Науковий вісник Полісся. – 2017. – № 4 (12), Ч. 2. – С. 100-105.uk
dc.identifier.issn2410-9576uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12021-
dc.description.abstractAt the present stage of social development, the importance of studying the foundations of information culture formation is entailed by the search for new mechanisms for improving the professional and personal qualities of an individual. It is expedient to define the essence of the category "talent" as a factor of social development and methodological approaches to the talent management in the framework of the modern information paradigm of socioeconomic development. The research results on the society current state, its transformational processes and requirements to the person as the basis of social development have been presented in scientific works of foreign and domestic scientists, such as Gardner G., Michael A., Shweyer A., Molyako V., Reznikov Zh. I. and others, present. The scientists have not yet sufficiently researched the issues of the talent essence in management, the talent importance of social interaction as a factor of scientific and technological progress and their influence on the information culture formation. The article is aimed at studying the social interaction talent as one of the main qualities for a man of today, issues of talent management and how information and information culture influence its development. The concepts "talent", "talent management", "information culture" have been investigated in the article. Their absolute interrelation and influence on personality formation, organization development, team activity and their effectiveness are proved. The possible ways of talent and personality cultivating in the conditions of innovative development society, the widespread introduction of information and telecommunication technologies are highlighted. Talent management on the basis of highlevel information culture in combination with information and communication technologies enables to formulate effectively processes of managing and functioning of any organization. Thus, the basis of the social development of the third millennium are the conditions for the effective realization of human talent, not only in the personal perspective, but also in the framework of social interaction based on the information culture mastery, without which further progress of the work intellectual tools and new information technologies is impossible.uk
dc.description.abstractВажливість вивчення засад формування інформаційної культури на сучасному етапі суспільного розвитку викликана пошуком нових механізмів вдосконалення професійних та особистісних якостей людини. Доцільним є визначення сутності категорії «талант» як фактору суспільного розвитку та методологічних підходів до управління талантом в рамках сучасної інформаційної парадигми соціоекономічного розвитку. В наукових працях зарубіжних і вітчизняних вчених, таких як Гарднер Г., Майклз Е., Швейєр А., Моляко В. О., Рєзнікова Ж. І. та інших, викладено результати досліджень щодо сучасного стану суспільства, його трансформаційних процесів та вимог до людини як основи суспільного розвитку. Науковцями ще недостатньо опрацьовані питання сутності таланту у менеджменті, важливості таланту суспільної взаємодії як фактору науково-технічного прогресу та впливу інформаційної культури на його формування. Стаття спрямована на вивчення таланту соціальної взаємодії як однієї з основних якостей сучасної людини, питань управління талантом та впливу на його розвиток інформації та інформаційної культури. У статті досліджені поняття «талант», «управління талантом», «інформаційна культура». Доведено їх безумовний взаємозв’язок і вплив на формування особистості, розвиток організації, командної діяльності та їх ефективності. Висвітлено можливі шляхи плекання таланту й особистості в умовах суспільства інноваційного розвитку, повсюдного впровадження інформаційно-телекомунікаційних технологій. Управління талантом на основі інформаційної культури високого рівня в поєднанні з інформаційно-комунікаційними технологіями дає можливість ефективно формувати процеси управління та функціонування будь-яких організацій. Таким чином, в основі суспільного розвитку третього тисячоліття лежать умови ефективної реалізації таланту людини не тільки в особистому ракурсі, але й у рамках суспільної взаємодії, що базуються на опануванні інформаційної культури, без якої стає неможливим подальший прогрес інтелектуальних знарядь праці й нових інформаційних технологій.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjectsocial interaction talentuk
dc.subjecttalent managementuk
dc.subjectinformation cultureuk
dc.subjectinformation and telecommunication technologiesuk
dc.subjectталант суспільної взаємодіїuk
dc.subjectуправління талантомuk
dc.subjectінформаційна культураuk
dc.subjectінформаційно-телекомунікаційні технологіїuk
dc.titleInformation culture as the basis for efficient talent managementuk
dc.title.alternativeІнформаційна культура як основа ефективного управління талантомuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorГрищенко, Іван Михайлович-
local.contributor.altauthorЧубукова, Ольга Юріївна-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceНауковий вісник Поліссяuk
local.sourceScientific bulletin of Polissiauk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання, які входять до міжнародних наукометричних БД Scopus та Web of Scienceuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.identifier.doi10.25140/2410-9576-2017-2-4(12)-100-105uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наук_вісн_Полісся.pdf338,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.