Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [596] Collection home page

Logo
Стара назва - Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 р.)

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 596
Issue DateTitleAuthor(s)
Apr-2021Якісні методи оцінювання іміджу ЗВО як складової внутрішнього маркетингу та підвищення конкурентоспроможностіБіловодська, О. А.; Боєнко, О. Ю.
Feb-2021Комерціалізація інновацій на промисловому ринку: стратегічні аспектиБіловодська, О. А.
2021Кваліметричний підхід оцінювання стратегічної діяльності управління дистрибуцією інноваційних продуктів у маркетинговій логістиціБіловодська, О. А.
Mar-2021Форма споживчої упаковки: критерії інноваційностіБіловодська, О. А.
Mar-2021Імідж закладів вищої освіти: систематизація змістуБіловодська, О. А.
2021Innovation management of enterprises: legal provision and analytical tools for evaluating business strategiesBilovodska, Olena; Kholostenko, Andrii; Mandrychenko, Zhanna; Volokitenko, Olha
2020Лідери думок у системі маркетингу впливу каналів просування: теоретичні аспектиБіловодська, О. А.; Кулік, Д. І.
Dec-2020Digital marketing tools in the communication policyLaguta, K. O.; Bilovodska, O. A.
2020Практичні засади оцінювання стратегічної діяльності управління дистрибуцією інноваційних продуктів з позицій споживачівБіловодська, О. А.
2015Маркетингова інформаційна система та її роль на підприємствіЄвсейцева, О. С.; Дробна, О. П.
2015Моделювання вартості підприємства легкої промисловості (в контексті брендингу)Зимбалевська, Ю. В.
2020Брендинг як інструмент комерціалізації на ринку готельних послугБіловодська, О. А.; Кравчук, М. О.
Nov-2020Електронна комерція: категорії та сучасні викликиБіловодська, О. А.
2020Прикладні засади звуження ніші як інноваційної стратегії просування у соціальних мережах в умовах діджиталізації бізнесу та формування цифрового середовищаБіловодська, О. А.; Тхорук, Ю. С.; Збарживецька, В. Б.
Dec-2020Тенденції інноваційності в упаковці на ринку споживчих товарівБіловодська, О. А.
Nov-2020Чинники формування маркетингових стратегійБіловодська, О. А.; Шебеда, К. В.
Oct-2020Практичні засади маркетингового аналізу мікросередовища при комерціалізації інноваційної продукції підприємстваБіловодська, О. А.; Мельник, Ю. М.
Nov-2020Integral evaluation of intermediaries during the innovative products commercializationBilovodska, Olena
Oct-2020Інформаційне забезпечення процесу комерціалізації інноваційних продуктів на основі PESTEL-аналізуБіловодська, О. А.; Мельник, Ю. М.
Oct-2020Оцінювання результативності діяльності служби маркетингуБіловодська, О. А.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 596