Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [641] Collection home page

Logo
Стара назва - Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 р.)

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 641
Issue DateTitleAuthor(s)
2021Оцінювання ефективності мобільних ігор за допомогою метрикПономаренко, Ігор Віталійович; Цимбал, О. Г.
2021User Experience Design – мистецтво і наука створення позитивних емоцій через взаємодію з продуктомЮркевич, Т. В.; Євсейцева, О. С.
2021Рекламна монетизація в ігровій індустріїПономаренко, Ігор Віталійович; Ярема, К. О.
2021Як дизайн сайту впливає на його просуванняЄвсейцева, О. С.; Козелець, О. В.
2021Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємстваЄвсейцева, О. С.; Гладка, С. І.
2021Вплив аутсорсингу на оптимізацію витрат швейного підприємства за стадіями ланцюга створення вартості продукціїРадіонова, Наталія Йосипівна; Саюн, А. О.
2021Сучасний стан конкурентного середовища ринку сільськогосподарської продукції УкраїниШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.
2021Інноваційні технології у сфері цифрового маркетингуБитик, О. Б.; Гутман, А. І.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2021Using the energy efficiency HUB in the university energy management system in the context of preventing a new outbreak of the COVID-19 pandemicGryshchenko, I.
2021Фірмовий стиль як основа комунікаційної політики компаніїПономаренко, Ігор; Баландюк, Андрій
18-Jun-2021Experience in teaching analytical chemistry in a joint English-language educational project of Chinese and Ukrainian universitiesGryshchenko, Ivan; Jin, Liqiang; Derkach, Tetiana M.; Tang, Shaoying
2020Формування системи управління проектами на підприємствіПономаренко, Ігор Віталійович; Ярема, К. О.; Мамедов, Вугар
2020Стратегія діяльності грузинських виробників вин на українському ринкуПономаренко, Ігор Віталійович; Ярема, К. О.; Пховелішвілі, Іза
Apr-2018Marketing Internet communication peculiarities in educational services promotionPodolna, Valentina; Ievseitseva, Olena
2018Lead generation as a kind of Internet marketingEvseytseva, Olena; Shytko, Anastasiia; Potiekha, Denys
Apr-2017Дослідження особливостей методики розробки рекламної кампанії вищого навчального закладуЄвсейцева, О. С.; Кретова, Д. В.
Mar-2017Public relation як система формування іміджу вузуЄвсейцева, О. С.; Лучанська, І. В.
Apr-2017Аналіз поведінки споживача методом "мапа подорожі споживача"Євсейцева, О. С.; Потєха, Д. С.
Mar-2017Особливості розробки маркетингової стратегії вищого навчального закладуЄвсейцева, О. С.; Новіков, Д. В.
Dec-2018Співпраця представників українського бізнесу та закладів вищої освіти як засіб освітньої інноваціїЄвсейцева, О. С.; Колесник, Б. О.; Волковинська, П. С.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 641