Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) : [510] Collection home page

Logo

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 510
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Прикладні засади оцінювання логістичного потенціалу як чинника успішної комерціалізації інноваційної продукціїБіловодська, О. А.
Dec-2019Personal branding as a key to the development of marketing communications and information culture of the companyChubukova, Olga; Bilovodska, Olena; Synenko, Olexandr
Dec-2019Логістичне забезпечення регіонів України у системі комерціалізації інноваційної продукціїБіловодська, О. А.
Dec-2019Оцінювання посередників у дистрибуційній системі вибору напрямів комерціалізації інноваційної продукціїБіловодська, О. А.
Dec-2019Логістичний потенціал регіональних ринків збуту як фактор впливу на комерціалізацію інноваційної продукціїБіловодська, О. А.
10-Oct-2019Evaluation of distributors in the process of commercialization of innovative productionBilovodska, Olena
Nov-2019Омніканальність бізнес-стратегії як основа просування банківських інноваційних продуктівБіловодська, О. А.; Матвеєва, А. Д.
Nov-2019Міжнародне оцінювання логістичного забезпечення України: аналіз і тенденціїБіловодська, О. А.
Oct-2019Транспортний потенціал регіональних ринків збуту УкраїниБіловодська, О. А.
Oct-2019Сутність комерціалізації інноваційної продукціїБіловодська, О. А.
Sep-2019Стартапи у процесі комерціалізації інноваційної діяльностіБіловодська, О. А.; Топтун, Ю. М.
Aug-2019The marketing channel structure: A case of chemical industry companyBilovodska, Olena A.; Gryshchenko, Olena F.; Syhyda, Liubov O.
2019Характеристика когнітивного компоненту професійної діяльності викладачів спеціальності "Туризм"Костинець, В. В.; Костинець, Ю. В.
2019Концепція комунікативної ефективності просування ЗВО на ринку освітніх послугПодольна, В. В.; Євсейцева, О. С.
2019Формування інфраструктури комерціалізації результатів наукових досліджень університетівСиненко, О. І.
2019Особливості функціонування малого бізнесу у сфері надання освітніх послугПономаренко, Ігор Віталійович; Воловненко, К.
2019Особливості використання інтернет-маркетингу ЗВОЧубукова, О. Ю.
2019Підвищення економіко-математичної компетентності маркетологів у ЗВОШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.
2019Особливості медіапланування рекламної інтернет-кампаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Марчук, В. В.
2019Економіко-математичне моделювання діяльності малих підприємствПономаренко, Ігор Віталійович; Воловненко, К. В.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 510