Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) : [478] Collection home page

Logo

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 478
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Сутність крауд-маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
2019Інформаційна система як фактор економічної безпеки закладів вищої освітиЧубукова, О. Ю.
2019Сучасні підходи щодо вдосконалення статистичного аналізу діяльності малих підприємств в УкраїниПономаренко, Ігор Віталійович; Воловненко, К. В.
2019Детермінанти системи економічної безпеки підприємстваЧубукова, О. Ю.; Хіміч, О. В.
2019Бренд університету як інструмент маркетингових комунікаційПавленко, О. В.
2019Сучасні інструменти В2С маркетингуКвіта, Г. М.; Гугля, В. Ю.
2019Особливості медіапланування рекламної інтернет-кампаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Марчук, В. В.
2019Передовий досвід застосування доповненої реальності в маркетингових стратегіях компанійПономаренко, Ігор Віталійович; Лукаш, А. В.
2019Основні види інтернет-рекламиПономаренко, Ігор Віталійович; Ковальов, Д. А.
2019Використання чат-ботів для потреб маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Кваша, А. О.
2019Оцінювання ефективності маркетингової стратегії компанії в ІнтернетіПономаренко, Ігор Віталійович; Добровольська, В. В.
2019Instagram-маркетингПономаренко, Ігор Віталійович
2019Відмінності маркетингових комунікацій на ринку нерухомостіПодольна, В. В.; Юркевич, Т. В.
2019Характеристика маркетингових комунікацій на ринку туристичних послугПодольна, В. В.; Монька, І. С.
2019Відмінності комунікацій на автомобільному ринкуПодольна, В. В.; Кузьменко, А. В.
2019Аналіз особливостей маркетингової діяльності телекомунікаційних компаній в УкраїніПодольна, В. В.; Колесник, Б. О.
2019Характеристика інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку телекомунікаційних послугПодольна, В. В.; Колесник, Б. О.
2019Характеристика маркетингових комунікацій на ринку соків УкраїниПодольна, В. В.; Клітка, О. В.
2019Теорія продажу в управлінні поведінкою споживачаПодольна, В. В.; Дудник, О. О.
2019Комунікації на ринку штучного інтелектуПодольна, В. В.; Гончаренко, А. Р.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 478