Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [1005] Collection home page

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 1005
Issue DateTitleAuthor(s)
2024Організація та управління стратегічним розвитком підприємства на основі програмно-цільового підходу в маркетингуОрел, Анна Миколаївна; Камнев, Олег Олександрович; Манжула, Владислав Олегович
3-Apr-2025Основи та формування кластерної концепції бізнес-середовищаОрел, А. М.; Рабчук, С. В.
2024Market research of the diesel fuel market of UkraineБебко, Світлана Вікторівна; Євсейцева, Олена Сергіївна; Матренок, Нікіта Романович
2024Інвестиційне забезпечення та організаційно-економічне управління ресурсами підприємств оборонної промисловості України в умовах воєнного стануОрел, Анна Миколаївна; Майстат, Юрій Валерійович; Якубаш, Олександр Васильович
15-Nov-2024Роль персоналізації у побудові маркетингових клієнтоцентричних стратегійМельник, М. О.; Орел, А. М.
15-Nov-2024Трансформації процесу співпраці та перспективи розвитку бізнесу в УкраїніНечитайло, А. Ю.; Євсейцева, О. С.
15-Nov-2024Використання елементів ASO в стратегії комунікаційного маркетингу для мобільних додатківЛоскутова, А. Г.; Бебко, С. В.
2022Marketing digital strategy for promoting brand of global retailer achieving sustainabilityBilovodska, Olena; Boienko, Olena; Omelchenko, Volodymyr; Kostynets, Iuliia; Ievseitseva, Olena; Omelchenko, Hanna
2024Market analysis of the renewable energy market of Ukraine in the context of changes in financial and economic processesHnatenko, Iryna; Bebko, Svitlana; Ievseitseva, Olena; Kvita, Halyna; Zos-Kior, Мykola
2023Dual education: an equal partnership institution of higher education - employers - education acquisitionsIevseitseva, Olena
2024Market research of the diesel fuel market of UkraineIevseitseva, Olena; Bebko, Svitlana; Matrenok, Nikita
2024Удосконалення маркетингової комунікаційної політики на основі використання інтернет-технологійЄвсейцева, Олена Сергіївна; Кринін, Гліб Валерійович
Jun-2024Research and creative activity in the design field intersections of science, art, and engineeringGryshchenko, Ivan; Yezhova, Olga; Pashkevich, Kalina; Biryukova, Yulia
2024Використання відео як інструмент у маркетингуМулява, Х. С.; Євсейцева, О. С.
2024Маркетингова стратегія ТОВ "Нова пошта"Бебко, С. В.; Сіренко, В. Ю.
2024Маркетинговий аналіз ринку солодощів УкраїниШіковець, К. О.; Савоченко, М. О.
2024Просування та розвиток брендів у соціальних мережахГородецький, Ю. Д.
2024Особливості маркетингової стратегії державних органів управлінняКвіта, Г. М.; Ярош, А. О.
2024Виклики та перспективи цифрової трансформації в маркетингуКвіта, Г. М.; Щербань, А. М.
2024Концепції та проблеми екологічного маркетингуШіковець, К. О.; Матренок, Н. Р.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 1005