Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) : [423] Collection home page

Logo

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 423
Issue DateTitleAuthor(s)
Dec-2018Організація обліку, аналізу та аудиту товарів ТОВ "ІМПРЕЗА ПОЛІСЕРВІС"Пономаренко, Ігор Віталійович; Шупта, Анна Ігорівна
Oct-2018Впровадження системного маркетингу у діяльність компаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Буяло, Антоніна Борисівна
Dec-2018Вдосконалення маркетингової стратегії ПрАТ "Моршинський завод мінеральних вод "Оскар"Пономаренко, Ігор Віталійович; Раллє, Н. В.
Dec-2018Аналіз трудового потенціалу УкраїниПономаренко, Ігор Віталійович; Раллє, Н. В.
Nov-2018Аналіз ринку мінеральних вод в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович
Dec-2018Використання кластерного аналізу для групування міжнародних компанійПономаренко, Ігор Віталійович; Унтура, Алла Володимирівна
Oct-2018Застосування теорії обмежень систем Е. Голдратта в корпоративному управлінніПономаренко, Ігор Віталійович; Губань, Катерина Федорівна
Oct-2018Методичні засади використання кластерного аналізуПономаренко, Ігор Віталійович; Бойко, Денис Юрійович
Aug-2018Особливості побудови маркетингової стратегії компанії на ринку оренди одягу, взуття та аксесуарів в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович; Буяло, Антоніна Борисівна
Jul-2018Адаптація методології Heptalysis для вибору постачальника клієнтської базиПономаренко, Ігор Віталійович; Яковець, Романа Ігорівна
2018Практичні аспекти застосування інноваційних цифрових технологій в маркетинговій діяльностіПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна; Гребньов, Георгій Миколайович
Aug-2018Веб-аналітика як важливий інструмент цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
Jun-2018Особливості побудови семантичного ядра сайту компаніїПономаренко, Ігор Віталійович
2018Цифровий маркетинг як ефективний інструмент підвищення рівня конкурентоспроможності компаніїПономаренко, Ігор Віталійович
Apr-2018Маркетинг у соціальних мережах як один з ключових інструментів цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
Mar-2018Теоретико-методологічні основи дослідження цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
Dec-2018Особливості інформаційної безпеки в сучасних умовахЧубукова, Ольга Юріївна; Пономаренко, Ігор Віталійович
2019Innovative development model of institutions of higher education in the system of strategic priorities of competitiveness managementTarasenko, I. O.; Verhun, A. M.; Bondarchuk, J.; Tarasenko, O. S.
Aug-2018Теоретико-методичні основи управління економічною безпекою вищої освітиТарасенко, О. С.
2018Topical conceptions of the development of information society under conditions of NBIC-convergenceChubukova, O. Yu.; Rallie, N. V.; Zimbalevska, Yu. V.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 423