Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [727] Collection home page

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 р.)

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 727
Issue DateTitleAuthor(s)
2022During wartime, all brands must be unitedNovakovich, M.; Polyvoda, V.; Ievseitseva, Olena
2022Development and peculiarities of branding in military timeDoroshenko, A.; Zagarna, D.; Lemishko, D.; Ievseitseva, Olena
2022Branding of transport with national symbolAntoniuk, L.; Barvnichenko, K.; Antonov, O.; Ievseitseva, Olena
2022The specifics of organizing an end-to-end marketing internet analytics systemGryshchenko, I.; Shkoda, D.
2022Natural products chemistryAndreyeva, Olga; Gryshchenko, Ivan
2022Створення мобільних додатків для туристичного ринкуПавленко, В. М.; Пономаренко, Ігор Віталійович
4-Jul-2022Intrinsic motivation of Millennials and Generation Z in the new post-pandemic realityChala, Nina; Poplavska, Oksana; Danylevych, Nataliia; Ievseitseva, Olena; Sova, Roman
2009Формування маркетингового портфелю на підприємствах легкої промисловостіЄвсейцева, О. С.
2010Використання маркетингової діагностики в управлінні матеріальними потокамиЄвсейцева, О. С.
Nov-2016Аналіз ринку роздрібної торгівліЄвсейцева, О. С.; Кухар, О. С.
Oct-2016Психологічні аспекти вивчення поведінки споживачаЄвсейцева, О. С.; Потєха, Д. С.
May-2016Сучасні методики прогнозування кон'юнктури ринку та їх використання при проведенні маркетингових дослідженьЄвсейцева, О. С.; Новіков, Д. В.
Apr-2017Новітні технології Інтернет-маркетингуЄвсейцева, О. С.; Богуславська, Марина Володимирівна
Apr-2017Організація маркетингових досліджень в банках УкраїниЄвсейцева, О. С.; Мороз, Ірина Олегівна
Apr-2017Основні принципи стратегічного маркетингового планування на підприємствахЄвсейцева, О. С.; Духніч, Світлана Євгеніївна
Apr-2017Маркетингові дослідження у процесі удосконалення комплексу маркетингу підприємстваЄвсейцева, О. С.; Зінорук, Лідія Володимирівна
2022Digital-marketing as a modern tool for promotion of goods and services in social networksYevseitseva, Olena; Liulchak, Z.; Semenda, O.; Järvis, M.; Ponomarenko, Igor
2022Трансформація цифрового маркетингу під впливом COVID-19Пономаренко, Ігор Віталійович; Мельник, М. О.
2022Інтеграція інновацій у цифровий маркетингПономаренко, Ігор Віталійович; Литовченко, А. Г.
2022Brand formation to ensure Ukraine's international competitivenessZimbalevska, Yu. V.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 727