Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [874] Collection home page

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 874
Issue DateTitleAuthor(s)
2023Transformative innovations, virtual exchange, and collaborative leadership: reshaping higher education for the global digital world Web 4.0Cherniavska, Olena; Gryshchenko, Ivan; Hanushchak-Yefimenko, L. M.; Olshanska, O.; Cherniavska, Oleksandra
2023Бізнес-аналіз ринку біопалива УкраїниБебко, С. В.
May-2023Сучасні тенденції аутсорсингу інформаційних технологійБудяков, Г. В.; Бебко, С. В.
31-Oct-2023Diagnostics of the strategic management of the financial and economic development of the enterpriseZham, Olena; Rudyka, Victor; Voronko-Nevidnycha, Tetiana; Bebko, Svitlana; Shikovets, Catherine; Kvita, Halyna
2023Маркетингове ціноутворення на ринку молочної продукції УкраїниШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Бебко, С. В.
2023Digital-інструментарій сучасних маркетингових дослідженьШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Бебко, С. В.
30-Sep-2023Measuring digital advertising effectiveness on Facebook as part of a national brand advertising campaignKolesnyk, Bohdan; Kostynets, Iuliia
2022Financial planning of innovative entrepreneurs in the system of institutional environment and public administrationSieriebriak, Kseniia; Krasnoshtan, Olexander; Bebko, S.; Kononenko, Anna; Batrak, Olha; Dudko, Pavlo; Kozhushko, Roman; Palchuk, Olena
Oct-2022International innovation collaboration of business and higher education in a framework of the Chinese global initiative "One belt - one road: background and prospectsLiu, Yiru; Gryshchenko, Ivan; Cherniavska, Olena; Morhulets, Oksana; Cherniavska, Oleksandra; Wang, Zhijun
2023Стратегічні орієнтири розвитку партнерства держави, бізнесу та науки в контексті повоєнного відновлення УкраїниБондаренко, Світлана Михайлівна; Грищенко, І. М.; Касич, Алла Олександрівна; Невмержицька, С. М.; Паламарчук, В. А.; Радіонова, Наталія Йосипівна; Сагайдак, М. П.; Сімшаг, І. О.; Тарасенко, І. О.; Тарасенко, О. С.; Цалко, Т. Р.; Чернявська, О. В.
2022Удосконалення маркетингової політики підприємстваШіковець, К. О.; Манухіна, Юлія Ігорівна
2022Формування маркетингової стратегії некомерційних організацій (на прикладі Благодійного фонду "Пацієнти України")Шіковець, К. О.; Кондратюк, Ольга Олександрівна
2014Контент-аналіз у дослідженнях масової комунікаціїГеселева, Н. В.; Теніщева, Д. О.
2014Бізнес і споживач: хто винен в розриві відносинЄвсейцева, О. С.; Яременко, О. І.
2014Емоційний зміст брендуЄвсейцева, О. С.; Таран, Е. В.
2014Роль маркетингу в управлінні бажаннями та потребами людейЗимбалевська, Ю. В.; Холіна, Ю. Ю.
2014Мобільна версія сайту як сучасна складова Інтернет-маркетингуЗимбалевська, Ю. В.; Печура, А. М.
2014Мерчандайзинг – маркетинг у торгівельній точціЗимбалевська, Ю. В.; Чередниченко, О. В.
2014Східний та західний підходи брендингуЗимбалевська, Ю. В.; Пефтієв, Є. Д.
2014Етапи формування та важелі посилення брендуЗимбалевська, Ю. В.; Христодорова, В. Р.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 874