Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [691] Collection home page

Logo
Стара назва - Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 р.)

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 691
Issue DateTitleAuthor(s)
2021Реалізація інноваційних підходів у цифровому маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
2021Інструмент Інтернет-маркетингу – SEO-оптимізація сайту підприємстваПономаренко, Ігор Віталійович; Сапян, Аліна Сергіївна
2021Використання методів Data Science для регулювання сфери охорони здоров’яПономаренко, Ігор Віталійович; Лубковська, Олександра Анатоліївна
2021Побудова клієнтоорієнтованості шляхом застосування концепції lean-менеджментуПономаренко, Ігор Віталійович; Козачук, Анастасія
2021Особливості використання Data Science у сфері бізнесуПономаренко, Ігор Віталійович; Михайлов, Іван Олександрович
2021Особливості використання персоналізованого маркетингу в умовах діджиталізаціїПономаренко, Ігор Віталійович; Сябро, Сергій Миколайович
2021Використання рекомендаційних систем для оптимізації маркетингової стратегії компаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Битик, Олександр Борисович
2021Особливості реалізації маркетингових інструментів в ігровій індустріїПономаренко, Ігор Віталійович; Цимбал, Олександр Геннадійович
2021Інфлюенсери як важливий складник цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
2021Особливості формування маркетингових комунікацій в умовах цифровізаціїПономаренко, Ігор Віталійович
Feb-2021Імплементація принципів електронного врядування як основа реформування системи публічного управлінняКасич, Алла Олександрівна; Пономаренко, Ігор Віталійович; Бреус, Світлана Василівна; Десятник, Б. В.
Jan-2022Green tourism business as marketing perspective in environmental managementGryshchenko, Olena; Babenko, Vitalina; Bilovodska, Olena; Voronkova, Tayisiya; Ponomarenko, Igor; Shatska, Zoryna
2021Маркетинг соціальних мереж як інструмент просування брендівПономаренко, Ігор Віталійович; Мельник, М. О.
2021Дизайн обкладинки альбому музичного гурту "All them Witches"Левенець, В. В.; Євсейцева, О. С.; Чупріна, Н. В.
2021Закордонний досвід впровадження інноваційних фінансових інструментівЛайкова, М. В.; Квіта, Г. М.
2021Методи підвищення ефективності продажів на основі аналітичних компонентів інтернет-маркетингуГалака, М. П.; Квіта, Г. М.
2021Peculiarities of the advertising campaign development on the market of educational servicesIevseytseva, O.; Nechytailo, A.
2021Моделювання стратегій для податкової оптимізаціїШіковець, К. О.; Хорощак, Уляна Вікторівна
Dec-2021Методи підвищення ефективності ігрової економікиПономаренко, Ігор Віталійович; Цимбал, Олександр Геннадійович
Dec-2021Моделювання бізнес-процесів підприємстваПономаренко, Ігор Віталійович; Михайлов, Іван Олександрович
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 691