Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12059
Назва: Удосконалення маркетингової структури управління товарною політикою підприємства (на прикладі взуттєвих підприємств України)
Автори: Крамська, А. О.
Дата публікації: 2007
Бібліографічний опис: Крамська А. О. Удосконалення маркетингової структури управління товарною політикою підприємства (на прикладі взуттєвих підприємств України) [Текст] / А. О. Крамська // Легка промисловість. - 2007. - № 2. - С. 48-49.
Source: Легка промисловість
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12059
Розташовується у зібраннях:Журнал «Легка промисловість»
Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
LP_2007_N2_P048-049.pdf313 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.