Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12307
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнковець, Т. М.-
dc.contributor.authorПалічева, М. Р.-
dc.date.accessioned2019-03-29T09:37:20Z-
dc.date.available2019-03-29T09:37:20Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЯнковець Т. М. Інновації та маркетинг у підвищенні вартості брендів у сфері індустрії моди / Т. М. Янковець, М. Р. Палічева // Збірник матеріалів II Міжнародної наукової конференції текстильних та фешн технологій KyivTex&Fashion / за заг. ред. Л. І. Зубкової : (1-2 листопада 2018 р., м. Київ). - Київ : КНУТД, 2018. - С. 106-109.uk
dc.identifier.isbn978-617-7506-25-5-
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12307-
dc.description.abstractОбґрунтовано зв’язок використання інновацій, маркетингу та зростання вартості брендів у сфері індустрії моди. Виділено ключові інновації, які впливають на зростання вартості компаній – всесвітньо відомих брендів в індустрії моди. Систематизація інновацій дозволяє розробляти ефективні маркетингові рішення для їх просування та підвищення вартості брендів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectбрендиuk
dc.subjectіндустрія модиuk
dc.subjectключові інноваціїuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectпідвищення вартості брендівuk
dc.titleІнновації та маркетинг у підвищенні вартості брендів у сфері індустрії модиuk
dc.typeArticleuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-11-01-
local.conference.nameKyivTex&Fashionuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionФешн індустрія у 21 сторіччіuk
Розташовується у зібраннях:KyivTex&Fashion

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KyivTextFashin2018_P106-109.pdf416,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.