Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12307
Назва: Інновації та маркетинг у підвищенні вартості брендів у сфері індустрії моди
Автори: Янковець, Т. М.
Палічева, М. Р.
Ключові слова: бренди
індустрія моди
ключові інновації
маркетинг
підвищення вартості брендів
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Янковець Т. М. Інновації та маркетинг у підвищенні вартості брендів у сфері індустрії моди / Т. М. Янковець, М. Р. Палічева // Збірник матеріалів II Міжнародної наукової конференції текстильних та фешн технологій KyivTex&Fashion / за заг. ред. Л. І. Зубкової : (1-2 листопада 2018 р., м. Київ). - Київ : КНУТД, 2018. - С. 106-109.
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано зв’язок використання інновацій, маркетингу та зростання вартості брендів у сфері індустрії моди. Виділено ключові інновації, які впливають на зростання вартості компаній – всесвітньо відомих брендів в індустрії моди. Систематизація інновацій дозволяє розробляти ефективні маркетингові рішення для їх просування та підвищення вартості брендів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12307
ISBN: 978-617-7506-25-5
Розташовується у зібраннях:KyivTex&Fashion

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KyivTextFashin2018_P106-109.pdf416,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.