Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12319
Название: The consumer influence decisions by the graphic and senzitive elements of the online fashion ads campaigns
Авторы: Irimia, Constantin Ciprian
Ключевые слова: luxury
fashion ads
online
bridal
mannequins
Дата публикации: 2018
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Irimia C. C. The consumer influence decisions by the graphic and senzitive elements of the online fashion ads campaigns / C. C. Irimia // Збірник матеріалів II Міжнародної наукової конференції текстильних та фешн технологій KyivTex&Fashion / за заг. ред. Л. І. Зубкової : (1-2 листопада 2018 р., м. Київ). - Київ : КНУТД, 2018. - С. 141-145.
Краткий осмотр (реферат): This study focuses on analyzing the quality and relevance of the online advertising information of a top group of fashion brands that activates in the bridal sector and market their luxury products in: Spain, Italy, France, and UK. The following issues have been analyzed: the quality of the advertising campaign and the typology of the models. Based on the results obtained, it was noted, according to each country, the existence of conceptual, visual and stylistic elements common to each brand that were considered and manipulated in a different degree of complexity. Some brands have managed to impose a well-defined stylistic and efficient identity, others less.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12319
ISBN: 978-617-7506-25-5
Располагается в коллекциях:KyivTex&Fashion

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
KyivTextFashin2018_P141-145.pdf107,71 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.