Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12364
Название: | Роль самоконтролю та самооцінки у вивченні іноземної мови фахового спрямування |
Другие названия: | The role of self-control and self-assessment in learning ESP |
Авторы: | Абсалямова, Я. В. |
Ключевые слова: | самоконтроль самооцінка ESP |
Дата публикации: | мар-2019 |
Издательство: | Національний авіаційний університет |
Библиографическое описание: | Абсалямова Я. В. Роль самоконтролю та самооцінки у вивченні іноземної мови фахового спрямування / Я. В. Абсалямова // Лінгвістичні та методологічні аспекти викладання іноземних мов професійного спрямування : матеріали I Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 20 березня 2019 року. – Київ : НАУ, 2019. – С. 9-10. |
Краткий осмотр (реферат): | Процес та результат будь-якої діяльності є індивідуальними та складними, мають ряд закономірностей, покладаються на власні контрольні та оцінювальні дії людини. З огляду на активну роль особистості студента у процесі оволодіння іноземною мовою фахового спрямування, його внутрішні характеристики і зусилля, такі як самоконтроль і самооцінку, слід розглядати в якості важливих компонентів відповідної діяльності для досягнення високих результатів. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12364 |
Faculty: | Інститут права та сучасних технологій |
Department: | Кафедра філології та перекладу |
Располагается в коллекциях: | Кафедра філології та перекладу (ФП) Матеріали наукових конференцій та семінарів |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
НАУ.2019-стр.9-10.pdf | 566,83 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.