Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12430
Назва: Окремі проблеми правового регулювання маркетингових послуг
Автори: Мірзоян, А. А.
Дата публікації: жов-2007
Видавництво: Видавництво Хмельницького університету управління та права
Бібліографічний опис: Мірзоян А. А. Окремі проблеми правового регулювання маркетингових послуг / А. А. Мірзоян // Актуальні проблеми юридичної науки : збірник тез Міжнародної наукової конференції "Шості осінні юридичні читання", м. Хмельницький, 26-27 жовтня 2007 року. – Хмельницький : Видавництво Хмельницького університету управління та права, 2007. – С. 155-158.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12430
Faculty: Навчально-науковий інститут права та сучасних технологій навчання
Department: Кафедра приватного та публічного права
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів
Кафедра приватного та публічного права (ППП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20190422_302.pdf315,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
20190422_302_Titul.pdf86,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
20190422_302_Zmist.pdf327,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.