Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12445
Title: Теоретико-методологічні основи дослідження цифрового маркетингу
Other Titles: Theoretical and methodological bases of digital marketing investigation
Authors: Пономаренко, Ігор Віталійович
Віннікова, Інна Ігорівна
Keywords: цифровий маркетинг
інтернет
цифрові канали
контент
воронка продажів
цифровой маркетинг
интернет
цифровые каналы
воронка продаж
digital marketing
internet
digital channels
content
sales pipeline
Issue Date: Mar-2018
Citation: Пономаренко І. В. Теоретико-методологічні основи дослідження цифрового маркетингу [Електронний ресурс] / І. В. Пономаренко, І. І. Віннікова // Інфраструктура ринку. – 2018. – Вип. 17. – С. 174-180. – Режим доступу: http://www.market-infr.od.ua/uk/17-2018
Source: Інфраструктура ринку
Market Infrastructure
Abstract: У статті розглянуто особливості функціонування цифрового маркетингу у сучасних умовах. Досліджено вплив інноваційних технологій на розвиток маркетингу. Наведено характеристику головних інструментів цифрового маркетингу та представлено програмне забезпечення, яке використовується для забезпечення комунікації з аудиторією. Розглянуто особливості розміщення контенту у відповідності зі стратегією цифрового маркетингу компанії. Розкрито основні етапи побудови воронки продажів у цифровому маркетингу.
В статье рассмотрены особенности функционирования цифрового маркетинга в современных условиях. Исследовано влияние инновационных технологий на развитие маркетинга. Приведена характеристика основных инструментов цифрового маркетинга и представлено программное обеспечение, которое используется для обеспечения коммуникации с аудиторией. Рассмотрены особенности размещения контента в соответствии со стратегией цифрового маркетинга компании. Раскрыты основные этапы построения воронки продаж в цифровом маркетинге.
The article deals with the peculiarities of the functioning of digital marketing in modern conditions. The influence of innovative technologies on marketing development is investigated. The description of the main digital marketing tools and the software used to provide communication with the audience are presented. Features of content placement in accordance with the strategy of digital marketing of the company are considered. The basic stages of a sales pipeline construction in digital marketing are revealed.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12445
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра економічної кібернетики та маркетингу
ISSN: 2519-2868
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
31.pdf390,42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.