Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12447
Назва: Цифровий маркетинг як ефективний інструмент підвищення рівня конкурентоспроможності компанії
Інші назви: Цифровой маркетинг как эффективный инструмент повышения уровня конкурентоспособности компании
Digital marketing as an efficient instrument for increasing company's competitiveness level
Автори: Пономаренко, Ігор Віталійович
Ключові слова: цифровий маркетинг
інтернет
цифрові канали
контент
цільова аудиторія
цифровой маркетинг
интернет
цифровые каналы
целевая аудитория
digital marketing
the Internet
digital channels
content
target audience
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Пономаренко І. В. Цифровий маркетинг як ефективний інструмент підвищення рівня конкурентоспроможності компанії / І. В. Пономаренко // Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку. – 2018. – № 15. – С. 57-65.
Source: Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку
The problems of innovation and investment-driven development
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено дослідженню специфіки використання ключових інструментів цифрового маркетингу компаніями в сучасних умовах. Розглянуто особливості реалізації інструменту пошукової оптимізації для потреб компанії. Визначено роль аналітики при комплексному дослідженні ефективності функціонування компанії в мережі Інтернет. Наведено приклади технічних пристроїв, що використовуються компаніями при реалізації маркетингових кампаній в офлайн-секторі. Висвітлено специфіку застосування компаніями технології віртуальної реальності в сучасних умовах.
Статья посвящена исследованию специфики использования ключевых инструментов цифрового маркетинга компаниями в современных условиях. Рассмотрены особенности реализации инструмента поисковой оптимизации для нужд компании. Определена роль аналитики при комплексном исследовании эффективности функционирования компании в сети Интернет. Приведены примеры технических устройств, используемых компаниями при реализации маркетинговых кампаний в офлайн-секторе. Исследована специфика применения компаниями технологии виртуальной реальности в современных условиях.
The article is devoted to the study of the specifics of using key digital marketing tools by companies in modern conditions. The features of the SEO implementation for the needs of the company are considered. The role of analysts in the complex study of the company’s performance in the Internet is defined. Examples of technical devices used by companies in implementing marketing campaigns in the offline sector are given. The specificity of the virtual reality technology application by companies in modern conditions is studied.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12447
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 2224-1213
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ponomarenko.pdf420,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.