Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12448
Название: Особливості побудови семантичного ядра сайту компанії
Другие названия: Features of the company's site semantic core construction
Авторы: Пономаренко, Ігор Віталійович
Ключевые слова: пошукова оптимізація
семантичне ядро
інтернет
сайт
контент
поисковая оптимизация
семантическое ядро
интернет
search engine optimization
semantic core
internet
site
content
Дата публикации: июн-2018
Библиографическое описание: Пономаренко І. В. Особливості побудови семантичного ядра сайту компанії [Електронний ресурс] / І. В. Пономаренко // Інфраструктура ринку. – 2018. – Вип. 20. – С. 104-108. – Режим доступу: http://www.market-infr.od.ua/uk/20-2018
Source: Інфраструктура ринку
Market Infrastructure
Краткий осмотр (реферат): У статті досліджено особливості побудови семантичного ядра сайту як важливого елементу пошукової оптимізації веб-ресурсу. Розглянуто основні етапи побудови семантичного ядра сайту компанії. Наведено систему фільтрів при відборі ключових слів та словосполучень для побудови семантичного ядра сайту компанії на первинному етапі. Розкрито взаємозв’язок між мікророзміткою сайту та семантичним ядром. Наведено специфіку побудови сніпетів на основі ключових слів та словосполучень.
В статье исследованы особенности построения семантического ядра сайта как важного элемента поисковой оптимизации веб-ресурса. Рассмотрены основные этапы построения семантического ядра сайта компании. Приведена система фильтров при отборе ключевых слов и словосочетаний для построения семантического ядра сайта компании на первоначальном этапе. Раскрыта взаимосвязь между микроразметкой сайта и семантическим ядром. Приведена специфика построения сниппетов на основе ключевых слов и словосочетаний.
The article deals with the features of a site semantic core construction as an important element of a web resource search optimization. The main stages of building the semantic core of the company’s website are considered. The system of filters for selection of keywords and word-combinations for constructing the semantic core of the company’s site at the initial stage is given. The relationship between the microdata of the site and the semantic core is revealed. The specificity of building snippets based on keywords and word combinations is presented.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12448
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 2519-2868
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
19.pdf255,86 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.