Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12452
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПономаренко, Ігор Віталійович-
dc.contributor.authorЯковець, Романа Ігорівна-
dc.date.accessioned2019-05-14T11:28:12Z-
dc.date.available2019-05-14T11:28:12Z-
dc.date.issued2018-07-
dc.identifier.citationПономаренко І. В. Адаптація методології Heptalysis для вибору постачальника клієнтської бази [Електронний ресурс] / І. В. Пономаренко, Р. І. Яковець // Інфраструктура ринку. – 2018. – Вип. 21. – С. 147-151. – Режим доступу: http://www.market-infr.od.ua/uk/21-2018uk
dc.identifier.issn2519-2868uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12452-
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутність та особливості використання моделі Heptalysis. Наведено сім груп факторів, що дають змогу проводити комплексний бізнес-аналіз діяльності компанії. Визначено процес оптимальної покупки нової клієнтської бази для збільшення обсягу збуту продукції ТОВ "Ґудзик бест" за допомогою методології Heptalysis. Доведено необхідність удосконалення діяльності компанії для посилення позицій на ринку реалізації товарів легкої промисловості. Визначено найкращу компанію-постачальника бази даних клієнтів для ТОВ "Ґудзик бест".uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрены сущность и особенности использования модели Heptalysis. Представлены семь групп факторов, позволяющих проводить комплексный бизнес-анализ деятельности компании. Определен процесс оптимальной покупки новой клиентской базы для увеличения объема сбыта продукции ООО "Гудзик бест" с помощью методологии Heptalysis. Доказана необходимость совершенствования деятельности компании для усиления позиций на рынке реализации товаров легкой промышленности. Определена лучшая компания-поставщик базы данных клиентов для ООО "Гудзик бест".uk
dc.description.abstractThe article deals with the essence and peculiarities of using the Heptalysis model. Seven groups of factors are presented, allowing a comprehensive business analysis of the company's activities. The process of the optimal purchase of a new customer base for increasing the sales of Gudzik Best LLC products using the Heptalysis methodology has been determined. The necessity of improving the company’s activity for strengthening its position in the market for the sale of light industry goods is proved. The best company-supplier of customer database for Gudzik Best LLC was determined.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectHeptalysisuk
dc.subjectлегка промисловістьuk
dc.subjectклієнтська базаuk
dc.subjectінвестиціїuk
dc.subjectТОВ "Ґудзик бест"uk
dc.subjectлегкая промышленностьuk
dc.subjectклиентская базаuk
dc.subjectинвестицииuk
dc.subjectООО "Гудзик бест"uk
dc.subjectlight industryuk
dc.subjectcustomer baseuk
dc.subjectinvestmentuk
dc.subjectGudzik Best LLCuk
dc.titleАдаптація методології Heptalysis для вибору постачальника клієнтської базиuk
dc.title.alternativeAdaptation of Heptalysis methodology for selection of a client basis supplieruk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorPonomarenko, Igor-
local.contributor.altauthorYakovets, Romana-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceІнфраструктура ринкуuk
local.sourceMarket Infrastructureuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра економічної кібернетики та маркетингуuk
local.identifier.urihttp://www.market-infr.od.ua/uk/21-2018uk
local.subject.method1uk
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
27.pdf212,25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.