Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12452
Назва: Адаптація методології Heptalysis для вибору постачальника клієнтської бази
Інші назви: Adaptation of Heptalysis methodology for selection of a client basis supplier
Автори: Пономаренко, Ігор Віталійович
Яковець, Р. І.
Ключові слова: Heptalysis
легка промисловість
клієнтська база
інвестиції
ТОВ "Ґудзик бест"
легкая промышленность
клиентская база
инвестиции
ООО "Гудзик бест"
light industry
customer base
investment
Gudzik Best LLC
Дата публікації: лип-2018
Бібліографічний опис: Пономаренко І. В. Адаптація методології Heptalysis для вибору постачальника клієнтської бази [Електронний ресурс] / І. В. Пономаренко, Р. І. Яковець // Інфраструктура ринку. – 2018. – Вип. 21. – С. 147-151. – Режим доступу: http://www.market-infr.od.ua/uk/21-2018
Source: Інфраструктура ринку
Market Infrastructure
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто сутність та особливості використання моделі Heptalysis. Наведено сім груп факторів, що дають змогу проводити комплексний бізнес-аналіз діяльності компанії. Визначено процес оптимальної покупки нової клієнтської бази для збільшення обсягу збуту продукції ТОВ "Ґудзик бест" за допомогою методології Heptalysis. Доведено необхідність удосконалення діяльності компанії для посилення позицій на ринку реалізації товарів легкої промисловості. Визначено найкращу компанію-постачальника бази даних клієнтів для ТОВ "Ґудзик бест".
В статье рассмотрены сущность и особенности использования модели Heptalysis. Представлены семь групп факторов, позволяющих проводить комплексный бизнес-анализ деятельности компании. Определен процесс оптимальной покупки новой клиентской базы для увеличения объема сбыта продукции ООО "Гудзик бест" с помощью методологии Heptalysis. Доказана необходимость совершенствования деятельности компании для усиления позиций на рынке реализации товаров легкой промышленности. Определена лучшая компания-поставщик базы данных клиентов для ООО "Гудзик бест".
The article deals with the essence and peculiarities of using the Heptalysis model. Seven groups of factors are presented, allowing a comprehensive business analysis of the company's activities. The process of the optimal purchase of a new customer base for increasing the sales of Gudzik Best LLC products using the Heptalysis methodology has been determined. The necessity of improving the company’s activity for strengthening its position in the market for the sale of light industry goods is proved. The best company-supplier of customer database for Gudzik Best LLC was determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12452
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 2519-2868
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
27.pdf212,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.