Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12457
Title: Аналіз ринку мінеральних вод в Україні
Other Titles: Analysis of the bottled water market in Ukraine
Authors: Пономаренко, Ігор Віталійович
Keywords: ринок мінеральних вод
маркетинг
комунікації
споживачі
цільова аудиторія
рынок минеральных вод
коммуникации
потребители
целевая аудитория
bottled water market
marketing
communications
consumers
target audience
Issue Date: Nov-2018
Citation: Пономаренко І. В. Аналіз ринку мінеральних вод в Україні [Електронний ресурс] / І. В. Пономаренко // Інфраструктура ринку. – 2018. – Вип. 25. – C. 412-418. – Режим доступу: http://www.market-infr.od.ua/uk/25-2018
Source: Інфраструктура ринку
Market Infrastructure
Abstract: У статті розглянуто особливості функціонування сучасного ринку мінеральних вод в Україні. Наведено структуру та динаміку виробництва мінеральних вод, а також географічний розподіл експорту продукції. Досліджено конкурентне середовище та виокремлено основних лідерів з виробництва продукції. Проаналізовано переваги та недоліки маркетингових стратегій головних компаній-виробників мінеральних вод. Розкрито основні соціально-демографічні характеристики для кожного сегменту споживачів на ринку мінеральних вод України.
В статье рассмотрены особенности функционирования современного рынка минеральных вод в Украине. Представлены структура и динамика производства минеральных вод, а также географическое распределение экспорта продукции. Исследована конкурентная среда и выделены основные лидеры по производству продукции. Проанализированы преимущества и недостатки маркетинговых стратегий главных компаний-производителей минеральных вод. Раскрыты основные социально-демографические характеристики для каждого сегмента потребителей на рынке минеральных вод Украины.
The article deals with the peculiarities of the modern bottled water market functioning in Ukraine. The structure and dynamics of bottled water production as well as geographic distribution of product exports are presented. The competition environment is investigated and the main leaders of production are distinguished. The marketing strategies advantages and disadvantages of the main bottled water producers are analysed. The basic socio-demographic characteristics for each consumer segment on the bottled water market of Ukraine are revealed.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12457
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра економічної кібернетики та маркетингу
ISSN: 2519-2868
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
71.pdf347,7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.