Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12498
Назва: Методологічні аспекти дослідження проблеми впровадження комп’ютерно-орієнтованої методики формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів-філологів
Автори: Процька, С. М.
Ключові слова: комп’ютерно-орієнтована методика
професійно-педагогічна компетентність
ЗВО
вчитель-філолог
інформаційно-комунікаційні технології
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Процька С. М. Методологічні аспекти дослідження проблеми впровадження комп’ютерно-орієнтованої методики формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів-філологів / С. М. Процька // Дослідження проблем гуманітарної освіти : зб. наук. пр. за підсумками дискусій на міжкафедральному науковому семінарі (15 листопада 2018 р., м. Київ) / ред.: А. В. Сакун, Т. І. Кадлубович, Ф. М. Проданюк, Д. С. Черняк. – Київ : КНУТД, 2018. – С. 138-142.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12498
Розташовується у зібраннях:Дослідження проблем гуманітарної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DPHO2018_P138-142.pdf237,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.