Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12557
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБалас, Д. С.-
dc.contributor.authorКрахмальова, Н. А.-
dc.date.accessioned2019-05-31T10:53:57Z-
dc.date.available2019-05-31T10:53:57Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБалас Д. С. Стратегічне планування на підприємстві готельного господарства / Д. С. Балас, Н. А. Крахмальова // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали третьої всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (6 грудня 2018 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2018. – С. 24-28.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12557-
dc.description.abstractУ статті на засадах теоретичного аналізу уточнено поняття стратегічного планування як базової складової стратегічного управління з урахуванням особливостей діяльності підприємств готельного господарства. Проаналізовано основні етапи процесу стратегічного планування, обґрунтовано відмінності між стратегічним та довгостроковим плануванням та визначено результати стратегічного планування.uk
dc.description.abstractВ статье на основе теоретического анализа уточнено понятие стратегического планирования как базовой составляющей стратегического управления с учетом особенностей деятельности предприятий гостиничного хозяйства. Проанализированы основные этапы процесса стратегического планирования, обоснованы различия между стратегическим и долгосрочным планированием и определены результаты стратегического планирования.uk
dc.description.abstractThe article on the basis of theoretical analysis clarifies the notion of strategic planning as the basic component of strategic management, taking into account the specifics of the activities of hotel industry enterprises. The main stages of the strategic planning process are analyzed, differences between strategic and long-term planning are substantiated and the results of strategic planning are determined.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.subjectстратегічне плануванняuk
dc.subjectстратегічне управлінняuk
dc.subjectпідприємства готельного господарстваuk
dc.subjectетапи процесу стратегічного плануванняuk
dc.subjectстратегическое планированиеuk
dc.subjectстратегическое управлениеuk
dc.subjectпредприятия гостиничного хозяйстваuk
dc.subjectэтапы процесса стратегического планированияuk
dc.subjectstrategic planninguk
dc.subjectstrategic managementuk
dc.subjecthotel industry enterprisesuk
dc.subjectstages of the strategic planning processuk
dc.titleСтратегічне планування на підприємстві готельного господарстваuk
dc.title.alternativeСтратегическое планирование на предприятии гостиничного хозяйстваuk
dc.title.alternativeStrategic planning at the hotel business enterpriseuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorКрахмалёва, Н. А.-
local.contributor.altauthorBalas, D.-
local.contributor.altauthorKrakhmalova, N.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-12-06-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionПідприємницькі ініціативи: стратегічні вектори розвиткуuk
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2018_P024-028.pdf181,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.