Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12557
Title: Стратегічне планування на підприємстві готельного господарства
Other Titles: Стратегическое планирование на предприятии гостиничного хозяйства
Strategic planning at the hotel business enterprise
Authors: Балас, Д. С.
Крахмальова, Н. А.
Keywords: стратегічне планування
стратегічне управління
підприємства готельного господарства
етапи процесу стратегічного планування
стратегическое планирование
стратегическое управление
предприятия гостиничного хозяйства
этапы процесса стратегического планирования
strategic planning
strategic management
hotel industry enterprises
stages of the strategic planning process
Issue Date: 2018
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Балас Д. С. Стратегічне планування на підприємстві готельного господарства / Д. С. Балас, Н. А. Крахмальова // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали третьої всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (6 грудня 2018 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2018. – С. 24-28.
Abstract: У статті на засадах теоретичного аналізу уточнено поняття стратегічного планування як базової складової стратегічного управління з урахуванням особливостей діяльності підприємств готельного господарства. Проаналізовано основні етапи процесу стратегічного планування, обґрунтовано відмінності між стратегічним та довгостроковим плануванням та визначено результати стратегічного планування.
В статье на основе теоретического анализа уточнено понятие стратегического планирования как базовой составляющей стратегического управления с учетом особенностей деятельности предприятий гостиничного хозяйства. Проанализированы основные этапы процесса стратегического планирования, обоснованы различия между стратегическим и долгосрочным планированием и определены результаты стратегического планирования.
The article on the basis of theoretical analysis clarifies the notion of strategic planning as the basic component of strategic management, taking into account the specifics of the activities of hotel industry enterprises. The main stages of the strategic planning process are analyzed, differences between strategic and long-term planning are substantiated and the results of strategic planning are determined.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12557
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Appears in Collections:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OIIP2018_P024-028.pdf181,09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.