Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12581
Название: Розвиток маркетингової діяльності підприємства на основі застосування інформаційних технологій
Другие названия: Развитие маркетинговой деятельности предприятия на основе применения информационных технологий
Development of marketing activity of the enterprise on the basis of application of information technologies
Авторы: Брусніцина, Д. Е.
Родіонов, С. О.
Ключевые слова: інформаційні технології
інтернет-маркетинг
маркетингова діяльність
розвиток маркетингової діяльності
информационные технологии
интернет-маркетинг
маркетинговая деятельность
развитие маркетинговой деятельности
information technologies
internet marketing
marketing activity
development of marketing activity
Дата публикации: 2018
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Брусніцина Д. Е. Розвиток маркетингової діяльності підприємства на основі застосування інформаційних технологій / Д. Е. Брусніцина, С. О. Родіонов // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали третьої всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (6 грудня 2018 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2018. – С. 128-134.
Краткий осмотр (реферат): У роботі проаналізовані можливості сучасних інформаційних технологій для використання їх в діяльності сучасного підприємства. В ході досліджуваної роботи був проведений аналіз інтернет-сайту ТОВ «Роберт Бош ЛТД», а саме продукції ТМ «Buderus», в результаті якого було запропоновано впровадити технології для поліпшення збуту продукції, а саме: контекстна та медійна реклама; відео-реклама; брендування; текстово-графічні блоки; SEO-оптимізація.
В работе проанализированы возможности современных информационных технологий для использования их в деятельности современного предприятия. В ходе исследовательской работы был проведен анализ интернет-сайта ТОВ «Роберт Бош ЛТД», а именно продукции ТМ «Buderus», в результате которого было предложено внедрение технологий для улучшения сбыта продукции, а именно: контекстная и медийная реклама; видео-реклама; брендирование; текстово-графические блоки; SEO-оптимизация.
The paper analyzes the possibilities of modern information technologies for their use in the activity of the modern enterprise. In the course of the research work, the analysis of the website of the «Robert Bosh Ltd.» was launched, namely, the introduction of the Buderus TM, as a result of which it was recommended to use technology to improve the marketing of the product, namely: text and image advertising; video advertising; branding text-graphic blocs; SEO-optimization.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12581
Располагается в коллекциях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
OIIP2018_P128-134.pdf181,64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.