Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12582
Назва: Система маркетингових досліджень на підприємстві
Інші назви: Система маркетинговых исследований на предприятии
The system of marketing investigations on enterprise
Автори: Василенко, М. В.
Гончаренко, І. М.
Ключові слова: маркетингові дослідження
маркетингова інформаційна система
маркетингова служба
підприємство
маркетинговые исследования
маркетинговая организационная структура
маркетинговая служба
предприятие
marketing research
marketing organizational structure
marketing service
enterprise
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київський національний універститет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Василенко М. В. Система маркетингових досліджень на підприємстві / М. В. Василенко, І. М. Гончаренко // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали третьої всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (6 грудня 2018 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2018. – С. 135-140.
Короткий огляд (реферат): У даній статті визначено поняття маркетингових досліджень на підприємстві. Запропоновано новий підхід до визначення змісту та класифікації маркетингових досліджень на підприємстві. Розглянуто систему маркетингових досліджень на підприємстві.
В данной статье определено понятие маркетинговых исследований на предприятии. Предложен новый подход к определению содержания и классификации маркетинговых исследований на предприятии. Рассмотрена система маркетинговых исследований на предприятии.
This article defines the concept of marketing research in the enterprise. A new approach to determining the content and classification of marketing research in the enterprise is proposed. The system of marketing researched in the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12582
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2018_P135-140.pdf849,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.