Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12588
Назва: Особливості дизайну рекламних плакатів сучасних комп’ютерних ігор
Автори: Хиневич, Р. В.
Васильєва, О. С.
Жиденко, А. І.
Ключові слова: дизайн
реклама
композиційні прийоми
рекламний плакат
комп’ютерна гра
ігрова індустрія
композиционные приемы
рекламный плакат
компьютерная игра
игровая индустрия
design
advertising
compositional techniques
advertising poster
computer game
game industry
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Хиневич Р. В. Особливості дизайну рекламних плакатів сучасних комп’ютерних ігор [Текст] / Р. В. Хиневич, О. С. Васильєва, А. І. Жиденко // Art and Design. - 2019. - № 1 (05). - С. 150-158.
Source: Art and Design
Короткий огляд (реферат): Використано комплексний підхід до вивчення рекламних плакатів ігрової індустрії, що дозволило встановити особливості їх дизайну та композиційних рішень. Застосовано метод порівняльного аналізу сучасних рекламних плакатів. В статті розглянуто особливості ігрових рекламних плакатів, проаналізовано композиційні прийоми та засоби, що використовуються для втілення різноманітних дизайнерських рішень. Встановлено, яка інформація про продукт зазвичай надається користувачам, визначено специфічні прийоми графічного зображення та основні елементи, що притаманні плакатам ігрової індустрії та наведено їх через ілюстративний матеріал. Досліджено і систематизовано прийоми та засоби композиційного рішення рекламних плакатів сучасних комп’ютерних ігор. Визначено особливості, що відрізняють плакати ігрової індустрії від реклами інших продуктів. Виявлено специфічні риси, які притаманні плакатам ігрової індустрії, прийоми графічного зображення та створення композицій. Виділено основні елементи, які використовуються у плакатах: логотип гри, особливі деталі, що виділяють гру або її серію серед інших, види композицій, освітлення, ракурс.
Использован комплексный подход к изучению рекламных плакатов игровой индустрии, что позволило установить особенности их дизайна и композиционных решений. Применен метод сравнительного анализа современных рекламных плакатов. В статье рассмотрены особенности игровых рекламных плакатов, проанализированы композиционные приемы и средства, используемые для воплощения разнообразных дизайнерских решений. Установлено, какая информация о продукте обычно предоставляется пользователям, определены специфические приемы графического изображения и основные элементы, присущие плакатам игровой индустрии и представлено их через иллюстративный материал. Исследованы и систематизированы приемы и средства композиционного решения рекламных плакатов современных компьютерных игр. Определены особенности, отличающие плакаты игровой индустрии от рекламы других продуктов. Выявлены специфические черты, присущие плакатам игровой индустрии, приемы графического изображения и создания композиций. Выделены основные элементы, которые используются в плакатах: логотип игры, особые детали, выделяющие игру или ее серию среди прочих, виды композиций, освещение, ракурс.
Consider posters as a means of advertising, artistic techniques and design solutions were used when creating them. Analysis of advertising posters of modern computer games, revealing features of their design and placement of characteristic elements: the name or logo of the game, the image of the protagonist, special details, etc. An integrated approach to the study of posters of the gaming industry was used, which made it possible to establish the features of their design and compositional solutions. The method of comparative analysis of modern advertising posters are used. The article describes the features of game advertising posters, analyzed compositional techniques and tools used to implement a variety of design solutions. It has been established what information about the product is usually provided to users in advertising, the specific techniques of the graphic image and the main elements inherent in the posters of the gaming industry are defined and presented through illustrative material. The methods and means of composite solution of advertising posters of modern computer games are investigated and systematized. The features that distinguish the gaming industry posters from advertising other products are identified. As a result of scientific research revealed: the specific features inherent to the posters of the gaming industry, techniques of graphic representation and creation of compositions. The main elements that are used in the posters logo of the game, special details that distinguish the game or its series among others, types of compositions, lighting, angle are highlighted.
DOI: 10.30857/2617-0272.2019.1.13
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12588
ISSN: 2617-0272
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Art and Design

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
artdes_2019_N1_P150-158.pdf656,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.