Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12593
Назва: Антропометричні типології споживачів в дизайні сучасного одягу
Автори: Головчанська, Є. О.
Ключові слова: дизайн одягу
типологія споживачів
форма тіла
зорові ілюзії
дизайн одежды
форма тела
зрительные иллюзии
clothing design
body shape
visual illusions
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Головчанська Є. О. Антропометричні типології споживачів в дизайні сучасного одягу [Текст] / Є. О. Головчанська // Art and Design. - 2019. - № 1 (05). - С. 69-76.
Source: Art and Design
Короткий огляд (реферат): Використано аналітично-типологічний, порівняльно-типологічний, а також компаративний методи з метою структурування типологій споживачів як основи проектування одягу промислового виробництва. Проаналізовано існуючі антропометричні типології жіночих фігур у контексті загальноприйнятих класифікацій швейної галузі, а також сучасних тенденцій створення гармонійних образів, коригування фігур за допомогою методів зорових ілюзій. Визначено основні типи форми тіла жінок, які найчастіше зустрічаються. Відповідно при використанні зорових ілюзій в дизайні жіночого одягу промислового виробництва доцільним є врахування саме цих типів фігур. Наукова новизна полягає у систематизації сучасних типологій форми тіла жінок для дизайну одягу з їх подальшим використанням в процесі проектування промислових колекцій сучасного жіночого одягу. Наведено систематизовану інформацію щодо створення класифікацій сучасних типологій жіночих фігур для проектування асортиментних колекцій перспективного жіночого одягу. Представлені дослідження показують напрями розвитку та застосування прийомів зорових ілюзій для формотворення жіночого одягу промислового виробництва.
Использованы аналитически-типологический, сравнительно-типологический, а также сравнительно-исторический и кампаративний методы с целью структурирования типологии потребителей как основы проектирования одежды промышленного производства. Проанализированы существующие антропометрические типологии женских фигур в контексте общепринятых классификаций швейной отрасли, а также современные тенденции создания гармоничных образов, использованы при этом приёмы зрительных иллюзий. Определены основные типы формы тела женщин. При использовании зрительных иллюзий в дизайне женской одежды промышленного изготовления целесообразным является учет именно типов фигур, которые наиболее часто встречаются. Научная новизна заключается в систематизации современных типологий формы тела женщин для дизайна одежды с их последующим использованием в процессе проектирования промышленных коллекций современной женской одежды. Приведена систематизированная информация о создании классификаций современных типологий женских фигур для проектирования ассортиментных коллекций перспективной женской одежды. Представленные исследования открывают пути развития и применения приемов зрительных иллюзий для формообразования женской одежды промышленного производства.
Explore the existing anthropometric classifications of women's figures from the point of view of the clothes’ design for industrial production. To reveal the methodological significance of anthropometric classifications of consumer figures in the development of structural construction and content of clothing collections of industrial production. For the purpose of structuring consumer typology as the basis for designing industrial production clothing were used following methods: analytical-typological, comparative-typological, comparative-historical and comparative methods. Results In the article are analyzed the existing anthropometric typologies of female figures in the context of generally accepted sewing industry classifications, as well as modern trends in the creation of harmonic images with using visual illusions. Also in the article are determined the basic types of women’s body forms, which are the most frequently meet. Accordingly, it is advisable to take into account these types of figures in the design of women's clothing of industrial manufacture. The scientific novelty consists in systematizing modern typologies of the body shape of women for the design of clothing with their subsequent use in the process of designing an industrial collection of modern women's clothing. The systematized information is given about the classification of the modern typology of female figures for the design of assortment collections of promising women's clothing. The presented researches reveal ways of development and active use of methods of visual illusions for the development of women's clothing of industrial production.
DOI: 10.30857/2617-0272.2019.1.6
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12593
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра ергономіки і дизайну
ISSN: 2617-0272
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Art and Design
Кафедра моди та стилю (МС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
artdes_2019_N1_P069-076.pdf586,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.