Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12614
Назва: Особливості розробки конкурентної стратегії торговельного підприємства на засадах маркетингу
Інші назви: Особенности разработки конкурентной стратегии торгового предприятия на принципах маркетинга
Features of developing the competitive strategy of the trade enterprise on the marketing facilities
Автори: Гончаренко, І. М.
Ханіна, А. О.
Ключові слова: стратегія
стратегічне управління
конкурентна стратегія
цілі
конкурентоспроможність
торговельне підприємство
стратегия
стратегическое управление
конкурентная стратегия
цели
конкурентоспособность
торговое предприятие
strategy
strategic management
competitive strategy
goals
competitiveness
trade enterprise
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київський національний універститет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Гончаренко І. М. Особливості розробки конкурентної стратегії торговельного підприємства на засадах маркетингу / І. М. Гончаренко, А. О. Ханіна // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали третьої всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (6 грудня 2018 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2018. – С. 141-152.
Короткий огляд (реферат): Проведено порівняльний аналіз сутності понять «стратегія» та «конкурентна стратегія»; визначено можливості розробки конкурентної стратегії підприємства на прикладі ТОВ «Сільпо». Складено експертні оцінки якісних показників конкурентоспроможності супермаркетів міста Києва. Проаналізовано механізм формування і вибору стратегічних цілей торговельного підприємства. Складено матрицю SWOT-аналізу ТОВ «Сільпо-Фуд» та на основі цих даних запропонована конкурентна стратегію для даного підприємства.
Проведен сравнительный анализ сущности понятий «стратегия» и «конкурентная стратегия»; определены возможности разработки конкурентной стратегии предприятия на примере ООО «Сильпо». Составлены экспертные оценки качественных показателей конкурентоспособности супермаркетов Киева. Проанализирован механизм формирования и выбора стратегических целей предприятия. Составлена матрица SWOT-анализа ООО «Сильпо-Фуд» и на основе этих данных предложена конкурентная стратегия для данного предприятия.
A comparative analysis of the essence of concepts "strategy" and "competitive strategy" was conducted; the possibilities of developing a competitive strategy of the enterprise as an example of LLC "Silpo" are determined. Expert evaluations of qualitative indicators of competitiveness of supermarkets of the city of Kiev are made. The mechanism of formation and selection of strategic goals of a trading enterprise is analyzed. The matrix of the SWOT-analysis of "Silpo-Food" Ltd is made and on the basis of these data a competitive strategy for this enterprise is proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12614
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2018_P141-152.pdf2,49 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.