Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12620
Назва: Управління брендом інноваційної продукції
Інші назви: Управление брендами инновационной продукции
Brand management of innovation products
Автори: Ковалишина, В. В.
Ніфатова, О. М.
Ключові слова: інноваційна діяльність
інноваційний процес
інноваційний менеджмент
інноваційна активність
инновационная деятельность
инновационный процесс
инновационный менеджмент
инновационная активность
innovation
innovative process
innovative management
innovative activity
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київський національний універститет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Ковалишина В. В. Управління брендом інноваційної продукції / В. В. Ковалишина, О. М. Ніфатова // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали третьої всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (6 грудня 2018 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2018. – С. 181-190.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемі розвитку управління брендом інноваційної продукції підприємства в сучасних умовах ринку. Автором окреслено основні аспекти даної теми, які обумовлюють зміст інноваційної діяльності підприємства. Проаналізовано фактори, які стримують інноваційний розвиток і інноваційну активність підприємств України.
Статья посвящена проблеме развития управления брендом инновационной продукции предприятия в современных условиях рынка. Автором определены основные аспекты данной темы, которые обусловливают содержание инновационной деятельности предприятия. Проанализированы факторы, сдерживающие инновационное развитие и инновационную активность предприятий Украины.
Article is devoted to a problem of development of innovative activity of brand management of innovation products in modern conditions of the market. The author designated the main aspects of this subject which cause the content of innovative activity of the enterprise. Factors which constrain innovative development and innovative activity of the enterprises of Ukraine are analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12620
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2018_P181-190.pdf373,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.