Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12624
Title: Латеральний маркетинг в підприємницькій діяльності
Other Titles: Латеральный маркетинг в предпринимательской деятельности
Lateral marketing in business activity
Authors: Мосійчук, Ю. П.
Щербак, В. Г.
Keywords: класичний маркетинг
латеральний маркетинг
інновації
тенденції
ринок товарів
реклама
виробники
споживачі
классический маркетинг
латеральный маркетинг
инновации
тенденции
рынок товаров
производители
потребители
classic marketing
lateral marketing
innovations
trends
commodity market
advertising
manufacturers
consumers
Issue Date: 2018
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Мосійчук Ю. П. Латеральний маркетинг в підприємницькій діяльності / Ю. П. Мосійчук, В. Г. Щербак // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали третьої всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (6 грудня 2018 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2018. – С. 210-216.
Abstract: У статті розкрито особливості латерального маркетингу. Досліджено його принципи результативного використання та сутність як стратегічного інструменту управління підприємством.
В статье раскрыты особенности латерального маркетинга. Исследованы его принципы результативного использования и сущность как стратегического инструмента управления предприятия.
The article reveals the features of lateral marketing. The principles of effective use and essence as a strategic tool of the enterprise are investigated.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12624
Appears in Collections:Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)
Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OIIP2018_P210-216.pdf4,95 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.