Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12628
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПоляк, О. В.-
dc.contributor.authorШкода, М. С.-
dc.date.accessioned2019-06-12T10:23:14Z-
dc.date.available2019-06-12T10:23:14Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПоляк О. В. Конкурентні переваги ресторанного бізнесу / О. В. Поляк, М. С. Шкода // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали третьої всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (6 грудня 2018 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2018. – С. 236-244.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12628-
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальному питанню дослідження особливостей конкурентних переваг у ресторанному господарстві. Метою дослідження є визначення особливостей конкурентних переваг у ресторанному господарстві. У ході досліджень доведено, що задля високої конкурентоспроможності у системі управління підприємствами ресторанного господарства необхідно застосовувати лідерство. Проведено аналогію між визначеннями «лідерство» і «конкурентні переваги». Отже, основним завданням технологій формування конкурентних переваг є адаптація системи управління до змін у конкурентному середовищі, що дозволяє швидко і точно визначити напрями підвищення конкурентоспроможності.uk
dc.description.abstractСтатья посвящена актуальному вопросу исследования особенностей конкурентных преимуществ в ресторанном хозяйстве. Целью исследования является определение особенностей конкурентных преимуществ в ресторанном хозяйстве. В ходе исследований доказано, что для высокой конкурентоспособности в системе управления предприятиями ресторанного хозяйства необходимо применять лидерство. Проведено аналогию между определениями «лидерство» и «конкурентные преимущества». Итак, основной задачей технологий формирования конкурентных преимуществ является адаптация системы управления к изменениям в конкурентной среде, позволяет быстро и точно определить направления повышения конкурентоспособности.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the actual issue of the study of the features of competitive advantages in the restaurant industry. The purpose of the study is to identify the features of competitive advantages in the restaurant industry. In the course of research it is proved that for the sake of high competitiveness in the system of management of enterprises of restaurant industry it is necessary to apply leadership. An analogy between the definitions of «leadership» and «competitive advantage» is conducted. Consequently, the main task of technology for the formation of competitive advantages is the adaptation of the management system to changes in the competitive environment, which allows you to quickly and accurately determine the directions of increasing competitiveness.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectконкурентні перевагиuk
dc.subjectресторанний бізнесuk
dc.subjectуправління підприємствами ресторанного господарстваuk
dc.subjectлідерство в управлінні підприємствами ресторанного господарстваuk
dc.subjectконкуренцияuk
dc.subjectконкурентоспособностьuk
dc.subjectконкурентные преимуществаuk
dc.subjectресторанный бизнесuk
dc.subjectуправление предприятиями ресторанного хозяйстваuk
dc.subjectлидерство в управлении предприятиями ресторанного хозяйстваuk
dc.subjectcompetitionuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectcompetitive advantagesuk
dc.subjectrestaurant businessuk
dc.subjectmanagement of restaurant enterprisesuk
dc.subjectleadership in the management of restaurant enterprisesuk
dc.titleКонкурентні переваги ресторанного бізнесуuk
dc.title.alternativeКонкурентные преимущества ресторанного бизнесаuk
dc.title.alternativeCompetitive advantages of the restaurant businessuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorПоляк, А. В.-
local.contributor.altauthorPolyak, O.-
local.contributor.altauthorShkoda, M.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-12-06-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціативuk
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2018_P236-244.pdf193,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.