Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12709
Title: Педагогічна освіта та її завдання у педагогічних працях В. Сухомлинського
Authors: Харитонова, С. Д.
Issue Date: 2018
Citation: Харитонова С. Д. Педагогічна освіта та її завдання у педагогічних працях В. Сухомлинського / С. Д. Харитонова // В. О. Сухомлинський відомий та незвіданий : матеріали науково-практичної конференції Коледжу мистецтв та дизайну Київського національного університету технологій та дизайну (м. Київ, 25 вересня 2018 року). – Київ, 2018. – С. 75-81.
Abstract: Найголовнішим, найглибшим і найміцнішим надійним каменем педагогічної системи В. О. Сухомлинського є виховання у кожного вихованця поваги до самого себе. Він вважав, що до того часу, поки є самоповага, існує й школа. Коли зникає повага до самого себе – немає школи, немає ні особистості, ні колективу, одухотворених благородними цілями, а є випадкове збіговисько. На його думку, повага до людської гідності та виховання самоповаги є сферою педагогічної творчості і великого інтелекту педагога. Тут не можуть бути ефективними якісь трафаретні, шаблонні, застосовувані до всіх учнів і в усіх випадках життя прийоми й методи. Педагог з болем зауважує, що "на жаль, у шкільній практиці ця сфера педагогічної творчості є найбільш недосконалою і саме в цій сфері допускається найбільше грубих помилок".
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12709
Appears in Collections:В. О. Сухомлинський відомий та незвіданий

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VOS2018_P075-081.pdf405,53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.