Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 21-30 зі 99.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Психологічний вплив реклами на споживачаСкрипник, М. І.; Тимченко, Ю. А.
2019Мотивація кадрів як основна складова управління персоналом на сучасних підприємствахМалтиз, В. В.
2019Проблеми розвитку маркетингу в Україні за умов глобалізації економікиСкрипник, М. І.; Левицька, А. А.
2019Роль маркетингових досліджень в системі прийняття управлінських рішеньСкрипник, М. І.; Шевченко, Л. В.
2019Маркетинг в системі управління підприємствомСкрипник, М. І.; Щур, К. А.
2019Вплив географічного розміщення підприємства на його прибуткиСкрипник, М. І.; Матвеєв, О. О.
2019Маркетинг у банківській сферіСкрипник, М. І.; Опришко, О. С.
2019Маркетинговий потенціал у системі управлінняМельник, Л. С.; Хоптяр, І. О.
2019Упаковка як складова управління розподілом товаруХоменко, О. І.; Середня, А. Г.
2019Характеристика інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку телекомунікаційних послугПодольна, В. В.; Колесник, Б. О.