Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12818
Название: Роль маркетингових досліджень в системі прийняття управлінських рішень
Авторы: Скрипник, М. І.
Шевченко, Л. В.
Дата публикации: 2019
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Шевченко Л. В. Роль маркетингових досліджень в системі прийняття управлінських рішень / Л. В. Шевченко ; наук. кер. М. І. Скрипник // Тези доповідей VI Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 5 квітня 2019 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2019. – С. 78-79.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12818
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU2019_P078-079.pdf217,74 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.