Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 41-50 зі 99.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Маркетинговий потенціал у системі управлінняМельник, Л. С.; Хоптяр, І. О.
2019Теорія поколінь та її вплив на рекламу сучасних компанійФокіна-Мезенцева, К. В.; Давиденко, Н. В.
2019Застосування бенчмаркетинга в логістиціФокіна-Мезенцева, К. В.; Акрамов, Д.
2019Залучення інноваційних маркетингових інструментів промисловим підприємством для реалізації соціальних ініціативФокіна-Мезенцева, К. В.; Лошевич, М. Ю.
2019Роль компетенцій в стратегічному управлінні персоналомБудякова, О. Ю.; Павлюк, К. М.
2019Упаковка як складова управління розподілом товаруХоменко, О. І.; Середня, А. Г.
2019Характеристика інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку телекомунікаційних послугПодольна, В. В.; Колесник, Б. О.
2019Дослідження маркетингу соціальних медіа в сучасному стані інтернет-рекламиЄвсейцева, О. С.; Антонюк, Л. Д.
2019Уловки бренда в мережі або головний секрет успіху інтернет-просуванняЄвсейцева, О. С.; Качур, С. В.
2019Формування іміджу підприємства та його значенняЄвсейцева, О. С.; Манухіна, Ю. І.