Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12803
Название: Оцінювання ефективності маркетингової стратегії компанії в Інтернеті
Авторы: Пономаренко, Ігор Віталійович
Добровольська, В. В.
Дата публикации: 2019
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Добровольська В. В. Оцінювання ефективності маркетингової стратегії компанії в Інтернеті / В. В. Добровольська ; наук. кер. І. В. Пономаренко // Тези доповідей VI Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 5 квітня 2019 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2019. – С. 63-64.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12803
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU2019_P063-064.pdf217,85 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.