Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 61-70 зі 99.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Методи дослідження споживачівХоменко, О. І.; Козачук, А. С.
2019Стратегії розвитку бренду підприємстваХоменко, О. І.; Козелець, О. В.
2019Аналіз цільової аудиторії та розробка відповідної промо-стратегії у соціальних мережахХоменко, О. І.; Сіряк, Д. В.
2019Важливість сегментації на ринку молочної продукціїХоменко, О. І.; Сидоренко, М. А.
2019Передовий досвід застосування доповненої реальності в маркетингових стратегіях компанійПономаренко, Ігор Віталійович; Лукаш, А. В.
2019Бренд університету як інструмент маркетингових комунікаційПавленко, О. В.
2019Сучасні інструменти В2С маркетингуКвіта, Г. М.; Гугля, В. Ю.
2019Розробка перспективних видів продукції та нових технологій у маркетингуСкрипник, М. І.; Зіненко, І. А.
2019Маркетингове управління товарним асортиментомСкрипник, М. І.; Вітюк, Т. І.
2019Проблеми маркетингової діяльності фермерських господарствСаламін, О. С.