Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12809
Title: Бренд університету як інструмент маркетингових комунікацій
Authors: Павленко, О. В.
Issue Date: 2019
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Павленко О. В. Бренд університету як інструмент маркетингових комунікацій / О. В. Павленко // Тези доповідей VI Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 5 квітня 2019 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2019. – С. 69-70.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12809
Appears in Collections:Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU2019_P069-070.pdf220,51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.