Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 91-99 зі 99.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Формування компетенцій в епоху цифрового маркетингуБудякова, О. Ю.; Ровнягін, О. В.
2019Ключові компетенції маркетингового управлінняБудякова, О. Ю.; Лесюта, Н. Ю.
2019Теорія поколінь та її вплив на рекламу сучасних компанійФокіна-Мезенцева, К. В.; Давиденко, Н. В.
2019Комплекс маркетинг персоналуБудякова, О. Ю.; Куріленко, А. О.
2019Сучасні маркетингові стратегії управлінняБудякова, О. Ю.; Мовчан, Ю. В.
2019Специфіка маркетингу в сфері надання туристичних послугКостинець, В. В.; Тимошенко, Ю. В.
2019Особливості застосування суспільно-географічної методології до вивчення регіональних туристичних ринківМельник, А. О.; Олексієнко, О. О.
2019Проблеми розвитку туризму в УкраїніМельник, А. О.; Тукін, Н. В.
2019Ефективність закупівельної логістики на підприємстві при реалізації імпортних постачань: вітчизняний і світовий досвідФокіна-Мезенцева, К. В.; Алєєв, В. О.