Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12842
Название: Теорія поколінь та її вплив на рекламу сучасних компаній
Авторы: Фокіна-Мезенцева, К. В.
Давиденко, Н. В.
Дата публикации: 2019
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Давиденко Н. В. Теорія поколінь та її вплив на рекламу сучасних компаній / Н. В. Давиденко ; наук. кер. К. В. Фокіна-Мезенцева // Тези доповідей VI Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 5 квітня 2019 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2019. – С. 107-108.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12842
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра економіки та сфери обслуговування
Располагается в коллекциях:Кафедра смарт-економіки (СЕ)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU2019_P107-108.pdf218,13 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.