Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12754
Title: Сутність маркетингу соціальних мереж
Authors: Чубукова, О. Ю.
Білоус, К. С.
Issue Date: 2019
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Білоус К. С. Сутність маркетингу соціальних мереж / К. С. Білоус ; наук. кер. О. Ю. Чубукова // Тези доповідей VI Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 5 квітня 2019 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2019. – С. 13-14.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12754
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU2019_P013-014.pdf217,09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.