Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12790
Название: Формування іміджу підприємства та його значення
Авторы: Євсейцева, О. С.
Манухіна, Ю. І.
Дата публикации: 2019
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Манухіна Ю. І. Формування іміджу підприємства та його значення / Ю. І. Манухіна ; наук. кер. О. С. Євсейцева // Тези доповідей VI Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 5 квітня 2019 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2019. – С. 49.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12790
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU2019_P049.pdf210,5 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.