Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12791
Title: Таргетинг – цілеспрямований вплив на споживача
Authors: Євсейцева, О. С.
Меркулова, Д. С.
Issue Date: 2019
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Меркулова Д. С. Таргетинг – цілеспрямований вплив на споживача / Д. С. Меркулова ; наук. кер. О. С. Євсейцева // Тези доповідей VI Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 5 квітня 2019 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2019. – С. 50.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12791
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU2019_P050.pdf210,97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.