Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12822
Title: Маркетингова психологія як фактор визначення споживчої поведінки
Authors: Скрипник, М. І.
Циханівська, А. В.
Issue Date: 2019
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Циханівська А. В. Маркетингова психологія як фактор визначення споживчої поведінки / А. В. Циханівська ; наук. кер. М. І. Скрипник // Тези доповідей VI Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 5 квітня 2019 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2019. – С. 82-83.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12822
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU2019_P082-083.pdf216,47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.