Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12831
Title: Формування компетенцій в епоху цифрового маркетингу
Authors: Будякова, О. Ю.
Ровнягін, О. В.
Issue Date: 2019
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Ровнягін О. В. Формування компетенцій в епоху цифрового маркетингу / О. В. Ровнягін ; наук. кер. О. Ю. Будякова // Тези доповідей VI Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 5 квітня 2019 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2019. – С. 91.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12831
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра економіки та сфери обслуговування
Appears in Collections:Кафедра смарт-економіки (СЕ)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU2019_P091.pdf210,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.