Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12837
Назва: Influencer Marketing як спосіб просування
Автори: Мельник, Л. С.
Колісник, О. А.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Київський національний універститет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Колісник О. А. Influencer Marketing як спосіб просування / О. А. Колісник ; наук. кер. Л. С. Мельник // Тези доповідей VI Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 5 квітня 2019 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2019. – С. 101.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12837
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU2019_P101.pdf211,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.