Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1287
Название: Залежність професійної спрямованості майбутніх інженерів-педагогів від адаптаційних процесів
Другие названия: Dependence professional orientation of future engineers-teachers of adaptation processes
Зависимость профессиональной направленности будущих инженеров-педагогов от адаптационных процессов
Авторы: Внукова, Ольга Миколаївна
Ключевые слова: адаптація
професійна спрямованість
майбутні інженери-педагоги
adaptation
professionally oriented
future engineers and teachers
адаптация
профессиональная направленность
будущие инженеры-педагоги
Дата публикации: 2015
Издательство: Вид-во ПГА
Библиографическое описание: Внукова О. М. Залежність професійної спрямованості майбутніх інженерів-педагогів від адаптаційних процесів / О. М. Внукова // Перспективні напрямки української науки : Збірник статей учасників тридцять третьої Міжнародної науково-практичної конференції «Інноваційний потенціал української науки – XXI сторіччя» (20-27 травня 2015 р.). – Том 1. Науки гуманітарного циклу. – Запоріжжя: Вид-во ПГА, 2015. – С. 28-29.
Краткий осмотр (реферат): В статті проаналізовано особливості адаптаційних процесів студентів 1-3 курсів, які здобувають фах інженера-педагога, та їх професійну спрямованість. Наведено результати проведеного дослідження, які свідчать про взаємозв’язок успішної адаптації та позитивної спрямованості студентів щодо майбутньої професійної діяльності у професійно-технічних навчальних закладах.
The article analyzes the peculiarities of adaptation processes of students of 1-3 courses to acquire specialty engineer-teacher, and their professional orientation. The result of this investigation show that successful adaptation has some important links with positive goals of students in their future careers in vocational schools.
В статье проанализированы особенности адаптационных процессов студентов 1-3 курсов, получающих специальность инженера-педагога, и их профессиональную направленность. Приведены результаты проведенного исследования, свидетельствующие о взаимосвязи успешной адаптации и позитивной направленности студентов к будущей профессиональной деятельности в профессионально-технических учебных заведениях.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1287
Faculty: Факультет індустрії моди
Department: Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну
Располагается в коллекциях:Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.