Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12887
Назва: Суспільно-географічна методологія у вивченні регіональних туристичних ринків
Автори: Мельник, А. О.
Ольшанська, О. В.
Олексієнко, О. О.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Мельник А. О. Суспільно-географічна методологія у вивченні регіональних туристичних ринків / А. О. Мельник, О. В. Ольшанська, О. О. Олексієнко // Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні : матеріали виступів ІІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (11 квітня 2019 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2019. – С. 107-111.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12887
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра економіки та сфери обслуговування
Розташовується у зібраннях:Кафедра смарт-економіки (СЕ)
Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SDRBP2019_P107-111.pdf203,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.