Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1298
Назва: Управління організаційними змінами в забезпеченні партнерської взаємодії підприємств
Інші назви: Management of organizational changes in providing of partnership enterprises
Автори: Лісун, Я. В.
Міх, О. М.
Ключові слова: партнерство
тривалість бізнес-відносин
організаційні зміни
взаємодія
інтереси
цілі
partnership
duration of business relations
cooperation
goals
interests
organizational change
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Лісун Я. В. Управління організаційними змінами в забезпеченні партнерської взаємодії підприємств / Я. В. Лісун, О. М. Міх // Promising problems of economics and management : Collection of scientific articles. — Montreal : Publishing house «BREEZE», 2015. — Р. 257-260.
Source: Promising problems of economics and management
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто сутність термінів «партнерство» та «взаємодія», обґрунтовано роль організаційних змін у забезпеченні партнерської взаємодії підприємств. Розглянуто організаційно-економічні складові забезпечення взаємодії підприємств та етапи управління організаційними змінами. Аналіз, систематизація та узагальнення типів взаємовідносин підприємств та типів здійснення організаційних змін дозволили сформувати теоретико-методичні рекомендації, що сприяють розвитку партнерства.
The article focuses on the study of the term «partnership» and «cooperation», relevance role of оrganizational changes in providing interaction of companies as a partners . Organizational and economic components of enterprise interoperability and stages of organizational change management are considered in the article. Analysis, systematization and generalization of types the relationships and types of enterprise implementation of organizational changes allowed developing theoretical and methodological recommendations for partnership development.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1298
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
ISBN: 978-617-7214-09-9
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20160325_103.pdf328,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.