Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1302
Назва: Стратегічне управління конкурентним потенціалом підприємства на засадах забезпечення якості
Інші назви: Strategic management of competitive potential on a grounds quality providing
Автори: Лісун, Я. В.
Рудий, А. В.
Ключові слова: конкурентні переваги
задоволення споживачів
стратегічне управління
якість послуг
конкурентний потенціал
показники конкурентного потенціалу
competitive advantage
service quality
strategic management
customer satisfaction
competitive performance potential
competitive potential
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Лісун Я. В. Стратегічне управління конкурентним потенціалом підприємства на засадах забезпечення якості / Я. В. Лісун, А. В. Рудий // Вісник Хмельницького національного університету. Серія : Економічні науки. — 2015. — № 2, Т. 2. — С. 305—309.
Source: Вісник Хмельницького національного університету. Серія : Економічні науки.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто конкурентний потенціал як економічну категорію, досліджено особливості, структуру, методологічні підходи до його управління. Визначено місце та особливості конкурентного потенціалу в системі стратегічного управління сервісних підприємств. Досліджено макроекономічний аспект діагностики конкурентного потенціалу сервісних підприємств, що дозволило отримати кількісну оцінку його рівня. Обґрунтовано стратегії розвитку сервісних підприємств з урахуванням рівня розвитку конкурентного потенціалу та рівня якості послуг.
In the article the competitive potential as an economic category, peculiarities, structure, methodological approaches to its management. Achieving competitive advantage through the use of competitive potential requires the formation of the necessary management system last that take into account the dynamics of the internal and external environment of the enterprise in a harmonious relationship with the social, economic, technological and natural environment. This requires a study methodological approach to dynamic management on the basis of competitive potential quality assurance. The place features and competitive potential in the strategic management service companies. Studied macroeconomic aspect diagnostic potential competitive service businesses that allowed us to obtain a quantitative estimate its level. Reasoning strategy development service companies with the level of competitive capacity and quality of services.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1302
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
ISSN: 2307-5740
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20160324_101.pdf430,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.