Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/13091
Title: Mechanisms of influence on consumer buying behavior
Authors: Gudkova, N.
Matuschak, Alina
Issue Date: 2019
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Matuschak A. Mechanisms of influence on consumer buying behavior / A. Matuschak ; scien. sup. N. Gudkova // Інноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу : збірник тез доповідей IV Всеукр. наук.-практ. конф. (9 квітня 2019 р., м. Київ) / за заг. ред. М. О. Чернець. - Київ : КНУТД, 2019. - С. 220-222.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/13091
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
Appears in Collections:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Інноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ITPF2019_P220-222.pdf251,47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.