Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/13124
Название: Genesis of creation and development of brand-capital of Kyiv National University of Technologies and Design
Авторы: Shcherbak, V.
Ключевые слова: multilevel model of brand promotion
university
education market
the level of brand capitalization of universities
Дата публикации: 2015
Библиографическое описание: Shcherbak V. Genesis of creation and development of brand-capital of Kyiv National University of Technologies and Design = Ґенеза формування та розвитку бренд-капіталу Київського національного університету технологій та дизайну [Текст] / V. Shcherbak // Менеджмент. - 2015. - Вип. 21. - С. 48-60.
Source: Менеджмент
Краткий осмотр (реферат): A study of the formation genesis of multilevel model for brand promotion of modern institution in the educational market is performed. The proposed system of institution brand management based on the evaluation of capitalization and assets of the brand.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/13124
ISSN: 2415-3206
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Менеджмент

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Management_2015_Issue21_P048-060.pdf235,54 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.