Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/13320
Title: Сегментація українських споживачів модного одягу
Authors: Герасименко, О. Д.
Цзянсинь, Лю
Колосніченко, М. В.
Пашкевич, К. Л.
Keywords: модний одяг
класифікація споживачів
сегментація споживачів
Issue Date: Nov-2018
Publisher: Інформаційно-видавничий відділ Луцького національного технічного університету
Citation: Сегментація українських споживачів модного одягу / О. Д. Герасименко, Цзянсинь Лю, М. В. Колосніченко, К. Л. Пашкевич // Інженерія та технології: наука, освіта, виробництво : тези доповідей Міжнародної науково-технічної конференції, м. Луцьк, 15-16 листопада 2018 року. – Луцьк : Інф.-вид. відділ Луцького НТУ, 2018. – С. 41-43.
Abstract: Проведено аналіз сучасних класифікацій споживачів за різними характеристиками та визначено основні мотиви для покупки одягу. Досліджено особливості сегментації українських споживачів модного одягу: вподобання за стилем, відношення до моди та купівельна поведінка.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/13320
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра ергономіки і проектування одягу
Appears in Collections:Матеріали наукових конференцій та семінарів
Кафедра ергономіки і проектування одягу (ЕПО)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lutsk11_2018_P41-43.pdf618,98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.