Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/13385
Title: Тактовність як ознака майстерності педагога професійної освіти
Other Titles: Tactfulness as a mark of the professional education skills of teachers
Authors: Внукова, Ольга Миколаївна
Keywords: такт
педагогічна тактовність
педагогічна майстерність
педагог професійної освіти
професійна підготовка
tact
pedagogical tact
pedagogical skills
teacher of vocational education
professional training
Issue Date: Feb-2019
Publisher: Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди
Citation: Внукова О. М. Тактовність як ознака майстерності педагога професійної освіти / О. М. Внукова // Гуманітарний простір науки: досвід та перспективи : зб. матеріалів ХХІ Міжнарод. науково-практ. інтернет-конф., м. Переяслав Хмельницький, 18 лютого 2019 р. – Переяслав Хмельницький : Переяслав-Хмельницький ДПУ ім. Г. Сковороди, 2019. – Вип. 21. – С. 179-182.
Abstract: У статті проаналізовано тактовність як ознаку майстерності педагога, визначено та розкрито зміст основних компонентів тактовності, обґрунтовано значущість цього феномену у підготовці педагога. Також визначено умови формування тактовності майбутніх педагогів професійної освіти.
The article highlights the tactfulness as a sign of teacher's skill, the contents of the main components of tactness are defined and revealed, the significance of this phenomenon in the preparation of teachers is substantiated. The conditions for forming the tactfulness of future teachers of vocational education are identified.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/13385
Faculty: Факультет індустрії моди
Department: Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну
Appears in Collections:Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VNUKOVA_тактовність.pdf381,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.