Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1404
Назва: Бізнес-аналіз розвитку ринку питної води
Автори: Шіковець, К. О.
Чепіль, Є. Л.
Ключові слова: business analysis
drinking water market
bottled drinking water
subjective and objective reasons for the use of drinking water
бизнес-анализ
рынок питьевой воды
бутилированная питьевая вода
субъективные и объективные причины использования питьевой воды
бізнес-аналіз
ринок питної води
бутильована питна вода
суб’єктивні та об’єктивні причини використання питної води
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Шіковець К. О. Бізнес-аналіз розвитку ринку питної води [Текст] / К. О. Шіковець, Є. Л. Чепіль // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економіка і вища освіта". - 2015. - № 6 (93). - C. 42-47.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економіка і вища освіта"
Короткий огляд (реферат): В статті проаналізовано тенденції та перспективи розвитку ринку питної води в Україні, проведено сегментацію і опис структури ринку. Проаналізовано тенденції розвитку ринку питної води в Україні та в світі. Визначено фактори, що впливають на розвиток ринку. Розглянуто зарубіжний досвід розвитку ринку питної води. Розглянуто питання підвищення конкурентоспроможності вітчизняних виробників питної води.
В статье проанализированы тенденции и перспективы развития рынка питьевой воды в Украине и в мире, проведена сегментация и описание структуры рынка. Определены факторы, влияющие на развитие рынка. Рассмотрен зарубежный опыт развития рынка питьевой воды, а также вопрос повышения конкурентоспособности отечественных производителей питьевой воды.
The paper analyzes the trends and prospects of drinking-water market development in Ukraine and world-wide, segmentation and market structure description are provided. Factors affecting the above market development are identified. International experience of drinking water market development is considered. The issue of increasing the competitiveness of domestic producers of drinking water is explored.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1404
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V93_P042-047.pdf1,28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.