Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14055
Назва: Методика економічного аналізу витрат на просування та рекламу продукції
Автори: Григоревська, Олена Олександрівна
Ключові слова: реклама
економічний аналіз
аналіз витрат на рекламу
етапи аналізу
Дата публікації: 2019
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Григоревська О. О. Методика економічного аналізу витрат на просування та рекламу продукції / О. О. Григоревська // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVIII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (18-19 квітня 2019 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 117-118.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14055
Розташовується у зібраннях:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2019_V3_P117-118.pdf463,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.